مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اصلاح و توسعه بیش از 3530 متر از شبکه توزیع و خط انتقال، وضعیت آب 5 روستای شهرستان دهلران بهبود یافت. 
کد خبر: ۱۱۲۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 01 October 2023

به گزارش تابناک ایلام، پرویز ناصری اظهار داشت : اصلاح و توسعه شبکه آب روستاهای بخش مرکزی دهلران و موسیان شامل روستای "فرخ آباد قدیم"، "تم تم آب"، "پتک اعراب"، "نهر عنبر" و "بیات" با همکاري بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهلران و خیرین آبرسانی کشور(بنیاد نیکوکاری ابراهیمی) در خصوص تامین لوله های پلی اتیلنی به پایان رسیده است. 

وی ادامه داد: اصلاح و توسعه شبکه آب روستای "فرخ آباد قدیم" به طول ۱۵۰۰متر، توسعه شبکه آب روستای "تم تم آب" به طول ۷۰۰ متر، اصلاح و توسعه شبکه آب روستای "پتک اعراب" به طول۷۵۰ متر، توسعه شبکه آب روستای "نهر عنبر" به طول ۲۵۰ متر و توسعه شبکه آب روستای "بیات" به طول۳۳۰ متر از مهمترین اقدامات صورت گرفته است. 

مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: با اجرای پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در این 5 روستا، جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند. 

ناصری با تاکید بر پیشرفت 72 درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در استان، یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خدمات‌رسانی مستمر و پایدار به روستاها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند و امیدواریم این روند موجبات رضایتمندی ساکنان روستاهای شهرستان دهلران را به دنبال داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار